Home Registrieren Suchen FAQ Mitgliederliste Benutzergruppen Kalender Login  
BMX Racing Forum

Sponsoren

Neue Antwort erstellen Hello Leeve Luck!
Hello Leeve Luck!
Antworten mit Zitat
Hey people!
Im Paul. Im gonna write in English, because whenever I write in German, people think I have no brain at all. I live here since 1996 and have been out of BMX since 1985...usual story... guy turns 40 and wants to relive the glory days. Started building up a few old school rides and gonna see if my bones can take the punishment. I dont like the new school rides, I bought one in 2000 and just hated it. Building up a 82 GT pro, and a 84 Procraft. Got a bunch of frames and parts coming over from the U.S. as well, including my 79? quadangle(don't remember exactly what year it is). Gotta see which frame fits MY old ass skeletal frame best these days, and I'm gonna start haunting you guys to tell me where I can get my thrills at. Ive got lots of questions about stupid things like where the best pulverbeschictigung addy is here in my area, and who will have the nerven ein bisschen mit mir zu trainin? mal gucken wat dat alles bringt! Wieleicht gib ich sofort auf nach die erste prellung? Ich habe in 85 aufgehort weil ich gitarrist bin, und hatte kein bock sechs wochen pausen zu machen nach irgind eine unfall!
Ride ON!
Paul Dumbell
Stützräder abgebaut

...
Antworten mit Zitat
hello paul !
Mr. Rhythm Section

Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Du kannst Dateien in diesem Forum einfügen
Du kannst Dateien in diesem Forum runterladen.
Alle Zeiten sind GMT + 2 Stunden  
Seite 1 von 1  

Neue Antwort erstellen  
Impressum
Forum Regeln

Freunde
bmx-racingbmx-racebmx-bremenbookmarktrackermtb-museum8bo
bayern-bmxravelinksitouchmagyasniveteranencupmywbs
askbmx-saarwellingen123peopledrugshomede
Alle Linkpartner - Deine Seite hier!